Popel na hlavu a tak dále ...

10.07.2013 22:29

Stává se to i (mnohem) lepším spisovatelům: někdy zkrátka civíte přímo na slovo, které nese hrubou gramatickou chybu - a netrkne vás to.

Pak ovšem existuje ještě onačejší odrůda literárních tvůrců. Takoví si založí svůj web a jednu z rubrik hrdě pojmenují "O mě". Na to, jak málo vás laskavých čtenářů sem zatím chodí, se v tomto případě docela rychle našla jedna, která mě (sic!) upozornila na to, že v tomto případě se skutečně nepíše "mě" nýbrž "mně", poněvadž jde o pád takový a nikoli (například) makový.

Děkuji proto zdvořile čtenářce jménem Alžběta Ax, že mě (!) ušetřila dalšího znemožňování, a abych svou mezitím napravenou chybu odpracoval, nabízím vám tento sebeponižující a popelem skrz naskrz prosypaný příspěvek.

PS: Ačkoliv slečna či paní AA celkem rozumně seznala, že od negramoty tohoto kalibru prozatím nemá cenu číst nic, natožpak jeho knihy, já pevně věřím, že svůj radikální postoj ještě možná nakonec přehodnotí...