Nové informace o TspD a co píšu teď

30.08.2017 03:14

Pěkný den všem, po delší odmlce nabízím koncem léta zase něco málo autorských novinek a informací :) Především, Láska v Česku už podle mých informací překonala prodej dvou tisíc kusů, což je moc fajn číslo a všem vám za ně hrozně děkuju! Knížka už se momentálně na internetu sehnat skoro nikde nedá, pokud byste měli zájem o nějaký ten výtisk, prosím napište mi na kontaktní mail a určitě se nějak domluvíme na poslání. 

Další novinkou je fakt, že po poměrně dlouhém vyjednávání jsem se tentokrát nedohodl s agenturou na zastupování mé druhé novely Týden s panem Dokonalým. Knížku mám nicméně hotovou, prošla několika úpravami a nyní ji tedy nabízím nakladatelům po vlastní ose. Více informací a ukázku najdete ZDE, a pokud byste znali nějakého šikovného nakladatele, dejte mi tip :)

A do třetice všeho dobrého, pokud vás zajímá, co píšu teď, vězte, že hned dvě věci! Jednak je to už několikrát zmiňovaná knížka docela jiného žánru než doposud, laděná spíš jako thriller/horor, s pracovním názvem Dvanáct (který vám asi moc neřekne, ale to je prozatím v pořádku!) :), a taky jsem se pustil do pokusu o napsání scénáře k televiznímu seriálu - ten by se měl odehrávat v prostředí zpravodajské redakce komerční televizní stanice :)

Tolik tedy pro tuto chvíli ode mě, mějte se moc fajn a budu moc rád, když mi zachováte přízeň ;)