PF 2016 ;)

01.01.2016 03:40

Pěkné novoroční ráno všem,

delší dobu jste si tady ode mě nic nepřečetli, ale rád bych, abyste věděli, že o to pilněji píšu - důkazem budiž fakt, že se mi podařilo splnit svůj osobní závazek a dokončit s rokem 2015 i svou druhou knížku, povídkovou novelu Týden s panem Dokonalým, jejíž původní, rozsahem poloviční verzi možná znáte ze stránek agentury Mám Talent :)

K případnému vydání je samozřejmě ještě velmi daleko, příští týden zatím přepošlu text agentuře a pokud bude zájem, nabídne jej nakladatelstvím, přesto mám z toho příjemný pocit a je to zároveň impuls k tomu, abych se mohl naplno věnovat dalšímu románu, který bude tentokrát z docela jiného žánru ;)

Děkuju vám všem, že jste na mě (snad) ještě nezapomněli, do roku 2016 vám přeju hodně skvělých knížek a jako bonus třeba i tu druhou moji ;) 

Mějte se moc krásně, váš LP :)))